Digital markedsføring i musikk

teknikEn aktør etterlyste andre enn menn med kompetanse innenfor digital markedsføring i musikk – og da først og fremst i forbindelse med live-markedet. Her finner du listen!

Rikke Helgesen
Daglig leder i ØSTRE – HUS FOR LYDKUNST OG ELEKTRONISK MUSIKK 

Solgunn Slåtto
Styremedlem i Ny Musikk, frivilligkoordinator i Festspillene i Bergen og daglig leder i Klangkollektivet.

Limita Lunde
Daglig leder ved Parkteatret Scene og avdelingsleder ved Akkreditering/Billett på Øyafestivalen.

Anita Halmøy Wisløff

Ane Aanestad

Line Ira
http://perfectsoundsforever.no/

Hanna Borge
Jobber med markedsføring på Rockefeller.

Alexandra Marie Backström

Annika Kolderup
Industry Manager i Google Norway.

Mona Fimreite
Digital Marketing Specialist i Phonofile.

Birgitte Mandelid

 

 

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s